.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شش اشکال شورای نگهبان به برنامه پنجم

یک عضو کمیسیون تلفیق قانون برنامه پنجم توسعه گفت: با رفع شش اشکال اساسی شورای نگهبان در بخشهایی از برنامه، برنامه پنجم توسعه از منظر مجلسیان تدوین شده است.

علی اصغر یوسف نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در ساری افزود: زمان اجرای برنامه پنجم توسعه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی کشور از ابتدای سال ۹۰ است.

وی خاطرنشان کرد: این ایرادات از سوی شورای نگهبان در برخی موارد مخالف با شرع قانون اساسی داشته در بسیاری موارد با حضور نماینده شورای نگهبان رفع شده است.

این عضو کمیسیون تلفیق برنامه پنجم توسعه با اشاره به اینکه یکی از ایرادات اساسی شورای نگهبان به بندهایی از قانون برنامه پنجم مربوط به صندوق توسعه ملی بوده که در آن مجمع عمومی بانکها را دارای اختیاراتی کرده که با مخالفت شورا مواجه شده است، تصریح کرد: از نظر مجلس قانون برنامه پنجم توسعه تصویب شده است.

یوسف نژاد در ادامه با بیان اینکه بر اساس قانون، دولت باید لایحه بودجه سال ۹۰ کل کشور را ۱۵ آذرماه به مجلس تقدیم می کرد، تصریح کرد: دولت اکنون با تاخیر بیش از یکماهه در ارائه این لایحه مواجه است.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس آمادگی تصویب کلیات بودجه سال ۹۰ کل کشور را قبل از پایان سال جاری دارد، اظهار داشت: دولت زودتر این لایحه را به مجلس ارائه دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه اجرای برنامه چهارم توسعه در برخی مواقع دارای عملکرد مناسبی بوده است، اظهار داشت: تعداد اجراییات متوسط این برنامه از اجراییات قطعی بیشتر بوده است.
یوسف نژاد، دلیل کم کاری در اجرای قانون برنامه چهارم توسعه را از سوی دولت به واسطه برخی تک نظری ها و نگرش های متفاوت نسبت به این قانون اعلام کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.545 seconds.